Obecný cíl předmětu
Předmět Počítačová grafika umožňuje žákům realizaci vlastního či zadaného grafického návrhu. Cílem je maximální využívání nejnovějších digitálních technologií v oblasti grafického designu.
Vzdělávání směřuje k tomu, aby žáci
Charakteristika učiva
Jedná se o povinný předmět, který je součástí profilové maturitní zkoušky v rámci maturitního předmětu Technologie. Počítačová grafika je v rámci vzdělávacích oblastí a obsahových okruhů zahrnuta v Technologické a technické přípravě a Návrhové a realizační tvorbě.
Pojetí výuky
Předmět Počítačová grafika se vyučuje od prvního do čtvrtého ročníku s dotací dvou hodin týdně. Těžiště výuky spočívá ve zvládnutí základního softwaru používaného v praxi při tvorbě grafického designu. Zároveň je akcentována předtisková příprava dokumentů. Žák je tak systematicky připravován na přechod do profesionální praxe.